Snow.

Började genast tänka på presidenten i Hungergames när jag skrev rubriken, redan lite geek höhöhö...
 
Vaknar, tittar ut genom fönstret, skriker NEEEJ! Mamma frågar vad det är, jag svarar "Det har snöat!!!" Mamma säger "jahaaa...jag trodde du hade blivit sjuk eller nåt. Eee jaaa... för man skriker när man är sjuk???
 
VARFÖR?! Snön kom ju inte förns typ i slutet på november eller nåt förra året, och nu har inte ens halv oktober gått. Hoppas att det är kortvarigt och att det hinnet smälta bort innan imorgon. Finns ju en positiv grej med snön iaf, fint att fota. Känns som att jag inte varit ute och fotat "på riktigt" på tusen år, fast det var egentligen inte så länge sen, skönt att komma igång igen iallafall.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0