Spongebob.

Match idag, derby: Korskrogen-Jarse. Bra första halvlek, sämre andra halvlek. Resultat: 3-1 till oss. Från min sida, bra spel i första, några tabbar (regnets fel). Andra halvlek gick bara snordåligt.
 
Igår var jag på crusingen i Ljusdal. Träffa lite folk, köpa glass, låtsas klla på bilar, få ont i fötterna, gå fram och tillbaka ett antal gånger, stå och hänga, bli trött, åka hem. Kunde vart bättre, men jag klagar inte.
 
Nyss spamma jag twitter med quotes från Spongebob the Movie. Mer Svampbob åt folket! Seriöst, det finns inget roligare än när Svampbob och Patrik blir full och bakis på glass. Bästa som finns! Orkar inte.
 
http://www.youtube.com/watch?v=Y1FQ05yO5FE <--- LOL! (those bitches som inte läte mig bädda in klippet ist för å länka...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0